divendres, 18 de novembre del 2016

EL DINAR A VINARÒS



En l'aperitiu - croquetes de galera -
em quede mirant-te als ulls,
vençut i oblidat,
acaricie la teua pell,
que va adquirir amb els anys la forma i el color dels somnis.
En el primer plat - crema de llagostins de Vinaròs, crancs i rap -
la teua veu harmoniosa, joiosa, de llum i ombra,
les teues càlides paraules em cauen per la cara i el pit,
s'enreden en els meus dits,
i el teu cabell que flaireja a capvespre i ginesta,
a gesmils amb lluernes dins,
arreplega els meus missatges,
que parlen
del perfum enervant de tarongina,
del silenci dels teus pits,
del ritme alegre de jazz marcat per les teues cames.
En meitat del dinar - polp sobre mousse de patata en allioli,
all i pebre d'escrita, llagostins i carxofa de Benicarló -
arreplegue en els meus ulls interiors
l’espurneig fruiter del teu somriure,
segueix la teua veu esmaltada de timidesa i gotes de rosada,
de taronger i nit,
la teua dolçor diluïda en silenci.
En els postres - coulant de xocolata -
travesse, amb audàcia i timidesa,
el semàfor roig dels teus llavis.
Arriba el cafè,
i amb ell,
els paràmetres de la meua vida:
tindre't, perdre't,
novament trobar-te,
per a tindre't i...perdre't.




Eusebi Morales
Vinaròs, 7 de maig 2016